19 Haziran 2010 Cumartesi

ÇAY SOHBETLERİ BLOGGER BULUŞMASI


       Arkadaşlar çay sohbetleri adı altında yeni bir buluşma düzenliyoruz.Sevgili Hayal Demirkol’un sahibi olduğu , samimi bir ortamda sıcak sohbetlerin yapıldığı ve lezzetlerin tadıldığı Mia Caramella Café Shop’ta
27 Haziran 2010 Pazar günü saat 14.00’da süprizlerimizle birlikte etkinliğimiz gerçekleşecektir.

Adınızı ,soyadınızı, blog adresinizi ve telefon numaranızı en geç 24 Haziran 2010 Perşembe gününe kadar caysohbetlerim@gmail.com adresine göndermenizi rica ediyoruz.

Katılım ücreti : 20 TL’dir .

Ayrıca etkinlik sonunda piyango düzenlenecektir. Piyangoya, yanınızda getireceğiniz küçük bir hediyeyle katılımlarınızı bekliyoruz.

Bilgi için :
Tülin-sihirlitatlar
 ( http://www.sihirlitatlar.blogspot.com/ )
Çiğdem                
(http://www.yemekdukkani.blogspot.com/)

duyuruyu kopyalayarak blogunuzda yayınlayabilirsiniz.

 ADRES
Mia Caramella Café Shop
Halk Dershanesi Sokak, (Kaymakamlık Karşısı), No:5/1
Doğancılar/Üsküdar / İstanbul
Telefon: 0216 492 02 12

8 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Tülincim yorum yazınca anlayamamıştım :)zaten sizi çok özlemiştim muhteşem olacak pazar günü olması biraz sıkıntılı oldu ama mutlaka ayarlamaya çalışacağım:))son güne kadar bekleyip önümü bir görmek istiyorum.çok öpüyorum canım..

Behiye Sönmez dedi ki...

Tülincim güzel bir gün olacağı şimdiden belli :)
haziranın son haftası ve temmuzun ilk haftası eşim izinli,
tatile yola hangi gün çıkacağımız belli değil..işallah gelebilirim..güzel günler :)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sizin adınıza çok sevindim inşallah çok güzel ve yararlı geçer sevgiler mutlu pazarlar

ANNEMİNELİ dedi ki...

İyi buluşmalarrrr.sevgilerrrrr...

NiLaY dedi ki...

canım harika bir organizasyonmuş ama maalesef ben katılamıycam, o gün için bir çekimim var :( ama bir dahakine inşallah diyorum :)

Tümay dedi ki...

Tülincim merhaba. Ben mail attım zaten az önce:) Bir terslik olmazsa geleceğim inşallah:) Çooookk öptümm:)

ZUHAL dedi ki...

Tülinim merhaba.Tebrik ediyorum böyle bir organizasyon düzenlediğin için.Ben de geliyorum desem ne yaparsın?Keşke mümkün olsaydı.Ankaradaki 3 ünde diye çok seviniyordum.Ama 11 ine ertelenmiş.O zaman yazlıkta olucam.Maalesef ona bile katılamıycam.Sevgiler canımın içi.

Unknown dedi ki...

Tülincim çok isterim gelmeyi herkesi çok özledim inşallah diyorum ama tam söz veremiyorum bu aralar çok yoğunum çok öpüyorum

LinkWithin