9 Temmuz 2010 Cuma

MUZLU TAVUKGÖĞSÜ

Klasik tavukgöğsü tatlısını bir çok şekilde deniyoruz.Sade haliyle bile harika hafif bir tatlıdır.Bende çeşitli soslarla denemeler yaptım son denemem muzlu oldu.Mutlaka bir çoğunuz denemiştir.Gercekten cok pratik ve lezzetli bir tatlı,denemeyenlere öneririm.Muz yerine farklı meyvelerde kullanabilirsiniz.Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:)

MALZEMELER
-1 kg süt
-3 yemek kaşığı mısır nişastası
-2 yemek kaşığı un
-2.5 fincan şeker
-1 yemek kaşığı tereyağı
-2 adet muz
-Hindistan cevizi

YAPILIŞI
- Süt,mısır nişastası,un ve şeker mikserle çırpılır.
-Ocağa alınarak pişirilir.
-Pişen karışıma tereyağı eklenerek 10 dakika kadar mikserle çırpılır.
-Islatılan borcama veya uygun bir kalıba karışımın yarısı dökülür.
-Üzerine dilimlenen muz dizilir ve kalan karışım muzların üzerine dökülür.
-Dolapta 1 gece dinlendirilip, servis sırasında üzeri hindistan cevizi ve çikolata sosuyla süslenir.

19 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

hayatım ellerine sağlık tavuk göğsüne zaten bayılırım hem buda muzlu çift kat lezzetli

umutluhayat dedi ki...

tülincim ellerine sağlık nefis bir görüntü enfes bir tatlı,bu tabağı ben alsam olabilirmi.sevgilerimle.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık yaz mevsımın de en ideal tatlı..
Afıyetler olsun bereketi ile..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Tülinciğim ben hep sade denedim hiç muzlu denemedim.Senin tarifini denemek isterim.Biliyorsun bana tarif vermezlerse soluğu senin bloğunda alıyorum:)))Çok öpüyorum sevgiler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

cok guzel gorunuyor
ellerinize saglik

LEZZETİKRAM dedi ki...

ellerine sağlık,nefis bir yaz tatlısı olmuş:)

Syhn dedi ki...

niye akşam giriyorum ki bu sayfaya...
ellerine sağlıkkkk!!!

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlıkk tülinimm nefis olmuşşşşşş çok severim ben bu tatlıyıııı kavunluda denee:))
mutlu pazarlarr..

www.pemberehber.com dedi ki...

Tülinciğim, muzlu olarak denememiştim hiç itiraf ediyorum.Özellikle yumuşayan muzları değerlendirmek için ideal - benim buzdolabında herdaim bulunur :))) Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

bende çok severiim tavuk göğsünü sıcaklarda ne iyi gider. hem hafif hem serin..

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik cok guzel gorunuyor
tam bi yaz tatlisi

mandalincikmazi dedi ki...

Ellerine sağlık cqanım
muzlu denememiştim daha bi lezzetli olacağından eminim bir daha ki sfere muzlu yapıyorum :))

Mimosa Café dedi ki...

harika bir lezzete benziyor bu. ellerine sağlık.

Esma Ercengiz dedi ki...

Tülincim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim..
Tavukgöğsünü çok severim. Muzlusnu da deneyeceğim..
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bu güzel görünüşlü tatlıyı mutlaka denemeliyim. Ellerine sağlık Canım. Sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

ellerine sağlık güzelim yine nefis olmuş afiyet bal olsun
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Çok değişik ve harika bir lezzette görünüyor..Sütlü tatlılarla aram olmadığı halde canım çekti..Ellerine sağlık sevgili Tülin..Sevgilerle daima..

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar Tülincim,
buyur canım afiyetler olsun......
Sevgiler.........

Aslı dedi ki...

Denemek için fotoğrafına bakmak bile yeterli... İçindeki bu malzemelerle süper bir tarif olmuştur bu....
Ellerinize sağlık, sevgiler

LinkWithin