8 Kasım 2009 Pazar

KALP KALBE KARŞI KURABİYELERİ

KUZENİM BİRGÜL ABLA ,DUYGULARINIZI YANSITABİLECEĞİNİZ ÖZEL BİR KURABİYE TARİFİNİ BİZİMLE PAYLAŞTI:)

MALZEMELER

-1 paket margarin (yumuşak)
-1su bardağından bir parmak eksik şeker
- 2yumurta (sarısı içine, beyazı dışına)
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-Aldığı kadar un

YAPIMI

Un hariç tüm malzemeleri karıştırın. Homojen bir karışım olunca yavaş yavaş unu ilave edin ve yumuşak kıvamlı bir hamur elde edin.Katı olmasın, ele yapışacak kadar da yumuşak olmasın.Bu ana kurabiye hamurumuzdur. Bunu dilediğiniz şekillerde ve farklı malzemeler katarak pişirebilirsiniz.Mesela benimkiler iki çeşit oldu. Birine bol parça çikolata kattım ve piştikten sonra benmari usulü erittiğim siyah çikolataları damlattım. Diğerine bol kuru meyve parçacıkları kattım tarçın ilave ettim , biraz da prtakal kabuğu rendeledim. Üstüne de beyaz çikolata ...Bu size ve zevkinize kalmış. cevizli, incirli, fındıklı, kakaolu ya da sade..İnanın sadesi bile çok güzel. Yanlız fırın 170 derece olsun ve fazla kızartmayın.Üstüne yumurta beyazını sürmeyi unutmayın. Bir de kalp şekilli kurabiye kalıbı kullanınca çok şık oluyor. AFİYET OLSUN:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin